Re: LG-FlatronPlus vs Philips Brilance 107

Autor: [ gjon ] <gjon_at_post.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 09:22:28 MET DST

Tomasz TOM Kulma napisał:

> Szanowni Grupowicze !!!
>
> Prosze o wypowiedzi uzywajacych Flatrona+ i Brilance'a, bo nie wiem na
[...]

mam u siebie na salonie handlowym oba te urzadzenia...powiem
tylko jedno: flatron jest niesamowity!!!!...phillips to
straszna kasza, wciaz nie wiem dlaczego tak sie nim podniecaj
ludziska...byc moze ma uklady z czasopismami, ktore wystawiaja
mu takie wysokie noty w sowich testach (patrz: zoltrix) ;-)...
po pierwsze: plaskosc koneskopu...ten LG ma chyba najbardziej
plaski jaki kiedykolwiek mialem ogladac...sama
rozkosz...totlana wklesclosc ;)...i bez tych pieprzonych drutow
z trinitronow sony...philips to ogromne brzuszysko...
jesli chodzi o paramtery, to "sterownosc" ich w jednym i drugim
modelu jest na podobnym poziomie, tyle ze w LG lepiej calosc
jest zorganizowana (ze nie wspomne o fantastycznych klawiszach
i calym pulpicie sterowniczym - cudenko)....soczystosc kolorow
i podstawowe "naoczne" parametry - znowu kto????...no tak, LG
jest IMHO absolutnym liderem...

a tak w ogole dodam tylko, ze nie znosze firmy LG (glownie za
mode jaka w tej chwili panuje na ich urzadzenia np. cd i
dvd-romy)...i co...

--
ostro pozdrawiam                                   [ gjon ]
UneZoneGrise: http://republika.pl/gjon/