Odp: LG-FlatronPlus vs Philips Brilance 107

Autor: RafalJ <rafalj_at_sec.polbox.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 12:12:57 MET DST

Flatron? stanowczo przereklamowany monitor. z 17'' najlepsze sa Viewsonic,
Yiaama, Sony (pst) i ADI
slyszalem wiele opini ze najlepszy jest Philips 107A. Za miesiac (pare
tygodni) beda w sprzedazy monitory
Philips 107B10, zeby uswiadomic jego klase, podam pare parametrow: pasmo
wizyjne 235, 1024x1000 85khz,
1024x768 117khz!, poza tym jest krotszy niz monitor 14'', gdy widzialem
screeny, poczatkowo myslalem
ze to LCD.

Użytkownik [ gjon ] <gjon@post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:381010B4.340ADC19@post.pl...