LG-FlatronPlus vs Philips Brilance 107

Autor: Tomasz <kulma_at_elf.ii.uj.edu.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 15:09:41 MET DST

Szanowni Grupowicze !!!

Prosze o wypowiedzi uzywajacych Flatrona+ i Brilance'a, bo nie wiem na ktory
mam sie zdecydowac. Wiem ze wiele razy pewnie bylo to juz tu poruszane, ale
jakos nie mialem szczescia tego przeczytac..
Nie jestem pewien czy jakosc obrazu na Flatronie+ jest lepsza czy gorsza od
Brilance'a (zbieznosc kolorow itp). Swego czasu bylem zdecydowany na
Brilance'a, ale Flatron+ to zdecydowanie nowsza technologia i przez to nie
wiem na ktory wybrac (znam prawie wszystkie parametry obu modeli) mimo ze
roznica w cenie jest niewielka.
Czy jest to prawda ze produktu LG sa bardziej awaryjne od produktow np.
Philipsa ?
Za wszystkie uwagi i porady bardzo dziekuje !!!

Pozdrowienia
ToM