Re: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 01:36:47 MET DST

On Tue, 19 Oct 1999 10:58:05 GMT, Tomasz Stafiński
<jenot@box43.gnet.pl> wrote:

>[...]
>W Windows 9x ochrona pamięci delikatnie mówi±c również nie jest doskonała.
:-) I pomyslec o ile pozniej zostal ten Windows napisany niz
AmigaOS.... ...tandeta i zacofanie....

>Chyba niedobrze bo na moim blaszaku takich objawĂłw nie ma. Wniosek
>--- masz Ľle skonfigurowanego blaszaka.
Gdzies nizej gosciu pisze (topic: FDD przycina komputer), ze to wina
zarowno windy jak tez konkretnego modelu stacji dyskow. Mam nadzieje,
ze jednak dobrze skonfigurowalem blasznake. A tak BTW - w Amidze nie
bylo problemow typu zle skonfigurowany sprzet. Wszystko bylo do siebe
dopasowane juz w fazie projektu i tyle. Oczywiscie taka hermetycznosc
konfiguracji spretowej Amigi tez nie byla zaleta.

>[...]
>W czasach, gdy DOS był standardem, najlepiej spisywał się jako bootstrap
>dla gier lub programĂłw terminalowych korzystajÂących z UNIXa. A i tak
>lepiej do tego nadawały się terminale z prawdziwego zdarzenia (Wyse, HP).
W ten sposob wypelnial zadania przeznaczona dla 'bezkonkurencyjnych
systemow operacyjnych' :-)

Pozdrawiam
GLide