Re: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Tomasz Stafiński <jenot_at_box43.gnet.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 12:58:05 MET DST

GLide <glyder@friko3.onet.pl> pisze:
> On Sun, 17 Oct 1999 13:47:03 +0200, "PhoeniX" <najbergg@kki.net.pl>
> wrote:

[...]

> Z pewnoscia nie gorszy niz ten w win95. Glownym brakiem Workbencha byl
> brak ochrony pamieci. Jesli jednak chodzi o wydajnosc dzialania samego
> systemu (multitasking) to Amiga byla naprawde niezla. Minusem (juz
> samego komputera) byly bardzo slabe koprocesory w procach seri 68k a
> tym bardziej osobne 68881 i 68882.

W Windows 9x ochrona pamięci delikatnie mówiąc również nie jest doskonała.

> Czy to na pewno byla Amiga. Moze pomyliles ja ze swoim blaszakiem? :-)
> Moja A1200 nawet po wylaczeniu dopalacza nie zdradza takich objawow -
> przed chwila sprawdzilem. (powiem wiecej dziala to ladniej niz na
> klonie i zeby nie bylo niedomowien skonfigurowany jest on dobrze.)

Chyba niedobrze bo na moim blaszaku takich objawów nie ma. Wniosek
--- masz źle skonfigurowanego blaszaka.

[...]

> Czy b"bezkonkurencyjny" znaczy u Ciebie dobry? Nie rozsmieszaj mnie.
> DOS niestety nie posiada kilku zasadniczych cech systemu operacyjnego,
> wiec jak w ogole moze byc dobry?

W czasach, gdy DOS był standardem, najlepiej spisywał się jako bootstrap
dla gier lub programów terminalowych korzystających z UNIXa. A i tak
lepiej do tego nadawały się terminale z prawdziwego zdarzenia (Wyse, HP).

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot@mi5.org.uk
           UIN: 48671031