Re: Nagrywarka BTC

Autor: Long <andrzejw_at_kki.net.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 00:40:49 MET DST

On Fri, 15 Oct 1999 22:53:11 GMT, "Rudolf" <rudolff@priv.onet.pl>
wrote:

>Czesc
>Czy ktos z grupowiczow mial moze jakies bliskie kontakty z nagrywarka BTC?
>Chodzi mi jak ona sie spisuje w praktyce. Czy nie ma z nia jakis problemow.
>Z gory dziekuje za odpowiedz.

Ja mialem takie cudo. Sprawowala sie bardzo dobrze przez 3 miesiace.
Potem zaczela wyczyniac cuda i poszla do wymiany.
Cuda polegaly na tym ze albo program pisal ze nie moze wyslac
danych do nagrywarki, albo po prostu po 20% sie zatrzymywala.
Mrugala zielona diodka i pomagal tylko reset komputera. Oczywiscie
plyta do wyrzucenia. Potem dostalem
druga tez BTC i po jakims czasie znowu to samo.
Dodatkowo nie finalizowala plyt ;-)
Musze jednak powiedziec ze pracowala prawie non-stop ;-)
Zdazalo sie ze od rana do wieczora, przez 5 dni w tygodniu.
Do tego byla bardzo czesto przenoszona z komputera do komputera.
Po prostu zarznela sie ;-))))
Wydaje mi sie ze przy rozsadnej ekspolatacji powinna troche podzialac.
W tej cenie trudno znalesc cos lepszego - obsluga RW, bufor 2MB,
czyta i zapisuje wszystkie rodzaje plyt. Przed awariami nigdy nie
zepsula plyty. Niestety te awarie ;-)))) Podobno robia je na
podzespolach Philipsa a te jak powszechnie wiadomo sa bardzo
delikatne.
Decyzja nalezy do Ciebie ;-)))))
Long andrzejw@jantar.zsel.lublin.pl
   "Prowizorka jest najtrwalsza"