Odp: a zeby zdechla telekomuna!!!

Autor: czapka <czapka_at_pertus.com.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 21:54:16 MET DST

> heheheh zartujesz prawda ? Na pewno. Jesli Ciebie dobrze zrozumialem
> to polaczenia do 30 sekund mozna reklamowac. To co powiesz na to:
> lacze sie z Netem - logowanie trwa do 10 sekund, pozostaje 20 sekund
> na posurfowanie w sieci. Co prawda nie jest to duzo ale spokojnie
> wystarcza na odebranie poczty. Znam wiele osob, ktore tylko i wylacznie
> odbieraja poczte. Dla nich to bylaby kapitalna sprawa - odbieranie poczty
> o kazdej godzinie dnia i nocy ZA DARMO. Wiesz ilu modemowcow reklamowaloby
> rachunki za inet ? - 99,0 % - bo kazdemu zdarzaja sie nieudane logowania.
> [...]
Witam
nie wszyscy maja takie problemy ja jak jadę z domu nigdy nie mam problemów
że numer zajęty, modemy się nie dogadały, czy zrywa połączenie .....
Ale to jest plus prywatnych dostawców netu np. Multinet .
I czasami można się zastanowić czy warto wydać te parę
złoty miesięczne na dobry dostęp do netu niż użerać się z telezłodziejem

pozdrawiam czapka@pertus.com.pl