Re: RESUME z geocities - koszmar

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 00:34:05 MET DST

On Wed, 20 Oct 1999 06:01:27 GMT, "Robert Wolinski"
<robbo@friko.sos.com.pl> wrote:

>czesc, czy ktos wie jak w miare sensowny sposob sciagac duze pliki z
>geocities. skurczybyki obcieli resume i teraz na naszych kochanych polskich
>laczach prawdopodobienstwo ze sciagnie sie cos za pierwszym razem bez
>problemu jest znikome.
>
>moze jest jakis program, ktoremu mozna bylby zadac np. 10 adresow do
>sciagniecia,

[CUT]

Sprobuj wyprobowanego patentu z "tymczasowym mirrorem": konfigurujesz
przegladarke tak, zeby ciagnela przez proxy (np.w3cache.tpnet.pl, port
8080), zaczynasz sciagac w/w plik, rozlaczasz sie po chwili, czekasz
powiedzmy o nastepnego dnia i ponownie probujesz sciagac. Z reguly
programik bedzie juz wtedy siedzial na proxy i download pojdzie
piorunem. Jest jeszcze malo znany, ale calkiem fajny JackHammer,
znaczaco przyspieszajacy surfowanie po zapchanych sitach (metoda
mlotkowa:-)))))

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy@friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--