Maxtor -pomocy!

Autor: Grzegorz P <g_33_at_priv5.onet.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 19:14:15 MET DST

Witam
        Sorry że zawracam głowę takimi zabytkami ale mam problem, mam
dysk maxtor 120MB typ 7120AT , sš na nim zapisane ważne dane które
chcę odzyskać, ale nie mogę go uruchomić . Nie wiem jak ustawić go na
slave . Na dysku sš zworki j16-j20 które majš po drugiej stronie
opisy MS ( ze strzałkš do zworki j20) i SL nad napisem MS.
obok zworki j20 jest 0 potem obok j19 1 j18 CT j17NA j16 nic
Próbowałem na rozwartej j20 ale nic nie dało ( komputer wieszał się i
nie wczytywał systemu ) . Parametry dysku sš wpisane na pewno dobrze .
Próbowałem różnych kombinacji tych zworek (niestety nie mam instrukcji
od dysku- nie wiem czy wogóle była ) - nic nie dawało - komputer cały
czas wiesza się
Czy ktoœ mógłby mi pomóc jak go uruchomić.
Dziekuje z góry za pomoc.
Grzegorz