Odp: Dyskietka 2,88

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:20:45 MET DST

Da sie uzyskac na dyskietce powyzej 2 MB - nie pamietam dokladnie
ile ... ale 2 MB z hakiem wejdzie. Nie poprzez jakies wiercenie dziurek
lecz za posrednictwem programow do formatowania na taki format.
Jakies 6-7 lat temu cos takiego robilem ale dzisiaj nie pamietam jaki to
byl program. Zajmuje naprawde bardzo malo i byl pod DOSa.

--
Pozdrawiam
       Birdy