Re: upgrade BIOSU od innej plyty?

Autor: Talajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 13:56:50 MET DST

On Tue, 19 Oct 1999 16:49:36 +0200, in pl.comp.pecet
bnagorny@kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny) wrote:

>Ciekawe ? ;)))

i to jeszcze jaaaaaaak!!! <--- tekst z "Altenatyw 4". ;))

>Uff w koncu :)
>Ok koniec, Piter bo sie jeszcze zeźlisz na mnie ;))

już jestem zeźlony. :)))

>Czemu nie ? Znajdz bios do tego samego czipsetu, sprawdz co zawiera plyta,
>ktorej bios bys flaszowal na swojej - moze ma np. pomiar temperatury itp.
>to bym sobie wowczas odpuscil i szukal czegos innego. Dobrze by bylo, gdyby
>ilosc bankow pamieci byla taka sama no i oczywiscie czipset kontrolera
>dyskow/fdd tez ten sam :) O wielkosc /2MBit itd/ to raczej nie musisz sie
>martwic :)

skąd wiesz, że 2MBity nie wlezie w mój BIOS? :)
w takim razie musze pobuszować po stronach ECSu - możę trafię na coś
podobnego w budowie.
no cóż. ryzyko jest niemałe z tym upgrejdem.

>Mysle, ze jak znajdziesz podobna plyte to bez problemu bios od niej
>powinien pasowac do Twojej. A next time - powtarzam do od lat - kupuj cos
>markowego to nie bedzie klopotow :)

jak kupowałem toto 3 lata temu to była to super marka - czego chcesz?
:)

>BTW Masz u siebie boot-blocka ?

KPISZ!!!!? ;)
... ale mam drugi komputer z podstawką na BIOS 1MBitowy. ;)

>Na zakrety.. ops, mialem przestac ;))

no! :)