Re: upgrade BIOSU od innej plyty?

Autor: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 16:02:47 MET DST

Dnia Wed, 20 Oct 1999 11:56:50 GMT, piotrtal@promail.pl (Talajczyk Piotr)
napisał/a:

>i to jeszcze jaaaaaaak!!! <--- tekst z "Altenatyw 4". ;))

;)))

>już jestem zeźlony. :)))

Phi ;))

>skąd wiesz, że 2MBity nie wlezie w mój BIOS? :)

A ide o zaklad. Nie musisz pisac, ze go wygralem, ja to wiem :)

>w takim razie musze pobuszować po stronach ECSu - możę trafię na coś
>podobnego w budowie.
>no cóż. ryzyko jest niemałe z tym upgrejdem.

Hmm.. nie pamietam czy awdflash nie ma jakiegos przelacznika, ktorego
uzycie powoduje, ze tylko testuje flaszowanie a nie naprawde nagrywa..
Poszukaj i przed ew. zapisem sprobuj tego.

>jak kupowałem toto 3 lata temu to była to super marka - czego chcesz?
>:)

3 lata temu to super marka byl Asus T2P4 rev 3.x :))

>KPISZ!!!!? ;)

Nie, o droge pytam ;)))
Dlatego wlasnie dobrze bedzie jak najpierw przetestujesz flaszowanie -
mozesz iec bios z BB a sam tego nie masz, wiec mozliwy problem.

--
Bartek
bnagorny@kk.kalisz.pl