Re: upgrade BIOSU od innej plyty?

Autor: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 16:49:36 MET DST

Dnia Tue, 19 Oct 1999 13:45:12 GMT, piotrtal@promail.pl (Talajczyk Piotr)
napisał/a:

>mam takie ciekawe pytanko.

Ciekawe ? ;)))

>i teraz pytanie: :))

Uff w koncu :)
Ok koniec, Piter bo sie jeszcze zeźlisz na mnie ;))

>a co by było gdybym upgrejdnął płytę BIOSem od płyty innego
>producenta? wiem, że prawdopodobnieństwo sukcesu takiej operacji nie
>byłoby zbyt wielkie, ale może udało by mi się trafić w BIOS od płyty
>najbardziej przypominającej budową moją. :)

Czemu nie ? Znajdz bios do tego samego czipsetu, sprawdz co zawiera plyta,
ktorej bios bys flaszowal na swojej - moze ma np. pomiar temperatury itp.
to bym sobie wowczas odpuscil i szukal czegos innego. Dobrze by bylo, gdyby
ilosc bankow pamieci byla taka sama no i oczywiscie czipset kontrolera
dyskow/fdd tez ten sam :) O wielkosc /2MBit itd/ to raczej nie musisz sie
martwic :)
Mysle, ze jak znajdziesz podobna plyte to bez problemu bios od niej
powinien pasowac do Twojej. A next time - powtarzam do od lat - kupuj cos
markowego to nie bedzie klopotow :)
BTW Masz u siebie boot-blocka ?
BTW2 http://www.ping.be/bios/ Pewnie znasz, ale przypominam jakby co.

>na co zwracać uwagę, żeby BIOS w miarę nadawał się do mojej płyty?

Na zakrety.. ops, mialem przestac ;))

--
Bartek
bnagorny@kk.kalisz.pl