...........................
> KaZ
> O oto chodziło wypowiedź drugiej strony było tak
>
> 1)Płyta działa niepoprawnie na starym Bios-ie (źle współpracuje z i740)
> 2)Uaktualniam Bios (firmowym Biosem dla tej płyty 100% pewności 100%
> poprawnie)
> 3)Płyta nadal źle działa z i740
> 4)Ale O.K. nie daję do serwisu wytrzymuje.
> 5)Mijają dwa miesiące
> 6)Padają porty szer i równ
> 7)Mam jeszcze gwarancje i oddaje do serwisu
> 8)Specyalist twierdzi aktualizacja Biosu=Utrata gwarancji
> 9)Jestem !@#$%@! !! jak nic
> Pzdr
>
> --
Aha (nie śledziłem tego wątku od początku) jak tak to:
a.) Sprzedano ci walniętą płytę, którą powinni ci bez gadania wymienić
(trzeba było walić
do serwisu jak Ci tylko zaczęła się kaszanić).
b.) "Specjalista" z serwisu sprzedawcy jest (jakby tu powiedzieć) troszkę
bezczelny, niedouczony
rżnie głupa (niepotrzebne skreślić).
c.) Proponuję zacząć gadać ze sprzedawcą na temat zwrotu kasy za bubel -
dobrze jak zaczniesz od kuszącej możliwości podania namiarów firmy wraz
z pochlebną opinią
w internecie + możliwość wytoczenia sprawy o odszkodowanie z powództwa
cywilnego - za
straty wynikłe z powodu nieuznania gwarancji przez Sprzedawcę - zręczny
adwokat może
wyrwać niezłą sumkę - zwłaszcza jeżeli komp służy Ci do celów
zarobkowych.
Pozdrawiam MACIEK
Received on Wed Oct 20 13:16:14 1999
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Mar 2006 - 15:03:57 MET