Re: Czy uaktualnienie Biosu=Utrata gwarancji!

Autor: KaZ <kac_13_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 11:41:24 MET DST

-----

>Hm
>Sam sprzedaje sprzęt i uważam, że jeżeli ktoś w miarę zna się na rzeczy
>i umie poprawnie aktualizować bios to nie mam nic przeciwko temu. Ale
>jak się bierze do tego jakaś lama i robi to
>na pałę i przy okazji zwali całą płytę to sory ale nie mam zamiaru tego
>finansować. Zawsze jak klient ma jakieś wątpliwości to może się spytać
>(mam całodobowy serwis obsługi klienta gdzie zawsze można się spytać
>zanim się zacznie realizować jakiś genialny pomysł - ale nie będę się o
>tym rozpisywał bo jeszcze ktoś mnie posądzi o spam). Chociaż w tym
> [...]
KaZ
O oto chodziło wypowiedź drugiej strony było tak

1)Płyta działa niepoprawnie na starym Bios-ie (źle współpracuje z i740)
2)Uaktualniam Bios (firmowym Biosem dla tej płyty 100% pewności 100%
poprawnie)
3)Płyta nadal źle działa z i740
4)Ale O.K. nie daję do serwisu wytrzymuje.
5)Mijają dwa miesiące
6)Padają porty szer i równ
7)Mam jeszcze gwarancje i oddaje do serwisu
8)Specyalist twierdzi aktualizacja Biosu=Utrata gwarancji
9)Jestem !@#$%@! !! jak nic
Pzdr

--
Bramka www<>news i email<>news - http://www.newsgate.pl