> Użytkownik Michal Kupski <michalk@priv.onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:7uh3oh$28i$1@sunsite.icm.edu.pl...
>> Cześć !
>>
>> KaZ napisał(a) w wiadomości:
>> >Czołem komputerowo-prawni specjaliści
>> >Czy udana aktualizacja Biosu płyty głównej jest
>> >jednoznaczna z utratą gwarancji na sprzęt.
>> >Uaktualizowałem Bios, a po jakimś czasie padły porty
>> >sprzedawca uważa że straciłem gwarancję Prawdy or Nie
>>
>> Sprzedawca opowiada bzdury.
> Chodzi trochę łosi po tym świecie...
Dokladnie. Opisana sytuacja jest trche absurdalna, to tak jakby wymiana
cieczy w chlodnicy samochodu popodowala przeranie gwarancji.
Pozdrowienia
**********************************************************************
Michal Zielinski zielinski@ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
**********************************************************************
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310
Received on Thu Oct 21 00:33:55 1999
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Mar 2006 - 15:04:10 MET