Re: Czy uaktualnienie Biosu=Utrata gwarancji!

Autor: KaZ <kac_13_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 11:41:23 MET DST

>Użytkownik KaZ <kac_13@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:19991019062822Z542954-31625+3188@mercury.newsgate.pl...
>
>Jestes pewny ze flashowales bios odpowiednia wersja ????
>Kiedys flashnalem biosa ale do innego modelu i po restarcie
>nie dzalal flop :-(( no to spowrotem do starej - dzala - znow nowa
>nie dzala - szpera na stronie shuttla i juz wiem to nie ten bios.
>Po wgraniu odpowiedniego wsio gralo i buczalo.

KaZ

Źle Zrozumiałeś było tak
1)Płyta działa niepoprawnie na starym Bios-ie (źle współpracuje z i740)
2)Uaktualniam Bios (firmowym Biosem dla tej płyty 100% pewności)
3)Płyta nadal źle działa z i740
4)Ale O.K. nie daję do serwisu wytrzymuje.
5)Mijają dwa miesiące
6)Padają porty szer i równ
7)Mam jeszcze gwarancje i oddaje do serwisu
8)Specyalist twierdzi aktualizacja Biosu=Utrata gwarancji
9)Jestem !@#$%@! !! jak nic
Pzdr

--
Bramka www<>news i email<>news - http://www.newsgate.pl