Re: Philips CDRW400

Autor: Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 15:13:25 MET DST

Hi,

On Mon, 18 Oct 1999 06:50:18 +0000, Jaroslaw Banachowicz
<jaroslaw.banachowicz@lido-tech.net> wrote:

>x1... Ale jesli zalezy Ci na przerobie kilku-kilkunastu plytek
>dziennie... Albo, tak jak ja, wpadasz do domu na tydzien i w tym czasie

Jeżeli te kilkanaście to max. 20, to na nagrywarce 2x jest to
do zrobienia w ciągu jednego dnia. Co prawda trochę upierdliwe,
ale wykonalne.

>(oprocz normalnego lazenia do roboty) musisz jeszcze wypalic "lupy" z
>Sieci z calego miesiaca, plus zrobic plytke mp3 z nowosci muzycznych
>plus skopiowac (i odstawic na polke ;-) nowosci software'owe, to robi
>sie "kruca bomba, malo casu!" I wtedy x2 tylko wqrza.

Łupy z sieci i MP3 nieczęsto przekraczają pojemność 5 płytek,
a to nie stanowi problemu dla 2x. A kopiowanie nowości software-
owych... 1) lepiej o tym nie rozmawiajmy, to w końcu nielegalne :)
2) aż tyle nowości kopiujesz, że masz ponad 10 płytek na raz? ;-)

Niewątpliwie szybka nagrywarka (4x IMHO to optimum) jest wygodna.
Ja sam jestem bardzo happy, że mogę nagrywać w 6x, bo płytkę mam
gotową w 15 minut zamiast 40. Ale nie zgodzę się, że nagrywarka 2x
jest lub w najbliższym czasie będzie urządzeniem nieprzydatnym.
Niektórym nie wystarczy, ale zdecydowana większość nie wykorzysta
nawet pełni możliwości tej 2x.

>przy pracy i przy zabawie. No bo chyba nie chcesz mi powiedziec, ze
>pracujesz nadal na XT z Herculesem i 640KB RAMu?! A gdybym nie wyrzucil
>takiego sprawnego (!) "cacka" rok temu, to jeszcze by mi sie walal po
>piwnicy...

Aż tak historycznego sprzętu to nie używam :) W pewnych granicach
jednak o ile to możliwe staram się wymieniać stary sprzęt na nowy.
Jednak daleko mi do wyrzucania z lekkim sercem nagrywarki 2x tylko
dlatego, że są już szybsze.

--
Pozdrowienia,