Re: Philips CDRW400

Autor: Jaroslaw Banachowicz <jaroslaw.banachowicz_at_lido-tech.net>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 08:50:18 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Zabytkiem? Czemu? Ja półtora roku temu kupowałem Ricoha 2/2/6.
> Gdyby nie padł, używałbym go jeszcze co najmniej dwa lata. Oczywiście --
> dzięki temu, że padł mam teraz Teaca 6x, ale naprawdę wolałbym nie stracić
> prawie 2000 PLN, które wtedy władowałem w tę nagrywarkę.

Widzisz, wszystko zalezy do czego potrzebujesz ta nagryware. Pewnie,
jesli sobie wypalasz raz na tydzien plytke z backupem, to luzik. Mozna i
x1... Ale jesli zalezy Ci na przerobie kilku-kilkunastu plytek
dziennie... Albo, tak jak ja, wpadasz do domu na tydzien i w tym czasie
(oprocz normalnego lazenia do roboty) musisz jeszcze wypalic "lupy" z
Sieci z calego miesiaca, plus zrobic plytke mp3 z nowosci muzycznych
plus skopiowac (i odstawic na polke ;-) nowosci software'owe, to robi
sie "kruca bomba, malo casu!" I wtedy x2 tylko wqrza.

> Ja naprawdę nie lubię wyrzucać czegokolwiek, nawet gdyby kosztowało
> 100 PLN. Jestem z takich, co używają sprzęt tak długo, jak jeszcze
> tylko działa, nie wymieniając co chwila na coś nowego.

Uch... Gdybym tez tak zbieral dzialajacy jeszcze sprzet to nie mialbym
juz gdzie mieszkac ;-) A do wymiany na cos nowszego zmusza mnie ciagly
"wyscig zbrojen" miedzy producentami HW i SW. Zreszta nawet gdyby nie to
to i tak zawsze mozna cos polepszyc w swoim sprzecie, co ma znaczenie i
przy pracy i przy zabawie. No bo chyba nie chcesz mi powiedziec, ze
pracujesz nadal na XT z Herculesem i 640KB RAMu?! A gdybym nie wyrzucil
takiego sprawnego (!) "cacka" rok temu, to jeszcze by mi sie walal po
piwnicy...

--
Jaroslaw Banachowicz  GDN phone: +48 58 3056200 ext. 20
Lido Technology       FRA phone: +49 69 696 91873 (95964, 91875)