Odp: Philips CDRW400

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 12:55:29 MET DST

> Ty, a po co dluzej? Nawet najlepszy Plextor x6/x6/x40 (wiem, ze taki
> dzis nie istnieje) kupiony dzisiaj za rok bedzie tylko zabytkiem... IMHO
> trzeba szukac takiej nagrywary, ktora wytrzyma rok intensywnej pracy, ma
> rozsadne parametry na dzisiaj (x4/x4/cokolwiek) i kosztuje grosze, zeby
> nie bylo zal jej wyrzucic za rok.
> W Niemczech widzialem jakis CyberDrive(?) za 250DM (x4/ x2 albo x4, nie
> pamietam/x? IDE). Pytanie tylko, czy wytrzyma chociaz ten rok...

Dokladnie. Za rok takie nagrywarki jak teraz kupujemy beda kosztowaly
"grosze".
Wiec co za roznica czy sprzedzasz uszkodzona za 50 zl - czy dzialajaca za
100 zl ?
Jesli za rok bedzie mozliwosc nagrywania plyt np. x 20 (lub wiecej) to nie
podejrzewam zeby
ktos nagrywal plyty x4 tylko dlatego, ze ma dzialajaca nagrywarke. Po co
zmieniamy
podzespoly w komputerach skoro one dzialaja ? - po to zeby miec wiecej
MHz/MB/wiecej klatek
na sekunde/szybszy zapis i odczyt/itp i tu jest odpowiedz podobna - krotszy
czas nagrania plyty.

--
Pozdrawiam
       Birdy