Re: Czy uaktualnienie Biosu=Utrata gwarancji!

Autor: <bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 10:12:05 MET DST

KaZ napisał(a):

> KaZ
> Czołem komputerowo-prawni specjaliści
> Czy udana aktualizacja Biosu płyty głównej jest
> jednoznaczna z utratą gwarancji na sprzęt.
> Uaktualizowałem Bios, a po jakimś czasie padły porty
> sprzedawca uważa że straciłem gwarancję Prawdy or Nie
> pzdr

Hm
Sam sprzedaje sprzęt i uważam, że jeżeli ktoś w miarę zna się na rzeczy
i umie poprawnie aktualizować bios to nie mam nic przeciwko temu. Ale
jak się bierze do tego jakaś lama i robi to
na pałę i przy okazji zwali całą płytę to sory ale nie mam zamiaru tego
finansować. Zawsze jak klient ma jakieś wątpliwości to może się spytać
(mam całodobowy serwis obsługi klienta gdzie zawsze można się spytać
zanim się zacznie realizować jakiś genialny pomysł - ale nie będę się o
tym rozpisywał bo jeszcze ktoś mnie posądzi o spam). Chociaż w tym
konkretnym przypadku to chyba nie jest wina aktualizacji, tylko coś
walneło na płycie (przykry zbieg okoliczności).
Żeby być w porządku wobec klienta przyjąłbym warunkowo reklamację i albo
sam ją dokładnie prześwietlił, albo oddał do serwisu hurtowni z której
ją kupiłem.
          Pozdrawiam MACIEK