Re: Karta TV - Prolink Pixel Viev - !?

Autor: Pawel <pawel1_at_nospam.hotmail.com>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 10:04:23 MET DST

Czolem,

Mam PV-BT878+FM i jestem z niej bardzo zadowolony. Wiem, ze sa rozne opinie
od skrajnie negatywnych do bardzo pozytywnych. Bierze sie to chyba stad, ze
Pixel ma klony robione przez inne firmy. Ja chyba tez mam w sumie klona, bo
na oryginalnej karcie jest napis PixelView, a moja karta go nie ma, ale
dobrze trafilem.
Jako radio dziala b.dobrze. Mam na drucie, ktory jest w pakiecie mniej
szumow niz w zwyklym radiu w domu. Jakosc obrazu zalezy od jakosci sygnalu.
Z dobrej anteny jest ogolnie mowiac dobra, a po niskiej lub S-VHS bardzo
dobra. Lapanie obrazu tez dziala b.dobrze. Na PII350 0 zgubionych ramek dla
1/2 PALa kodek Indeo 5.10, a PIII450 0 zgubionych ramek dla calego PALa
kodek PicView MPEG !!!!
Z pilotem tez nie mialem problemow, o ktorych bylo duzo na Forum TV Manii

Pawel