Re: DVD czy CD ?

Autor: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 10:08:56 MET DST

Dnia Wed, 20 Oct 1999 00:10:13 +0200, markos@gmx.de (King Crimson)
napisał/a:

>ale jesli to rzeczywiscie prawda, to ja jednak chyba sobie niedlugo DVD
>kupie...

Tez tak czekalem, czekalem z kupnem a jak zaczynaja straszyc
zabezpieczeniami to gotowki brak ;(

>Oto oryginalny cytat [c't 20/99, str. 126 - tlumaczenie wlasne]:

Dobrze, ze przetlumaczyles :))

>Jesli naped odkryje przy tym roznice w kodach, to nastepuje zapis nowego
>kodu w pamieci typu flash,

O, i mysle, ze tu moze byc pole do popisu dla rodzimych "grzebków" :)) Jak
to mowia - Polak potrafi, wiec mam nadzieje, ze i na to cos sie wymysli :)

--
Bartek
bnagorny@kk.kalisz.pl