Odp: TV TUNER + NOWY KOMP = SAME PROBLEMY !!!!

Autor: Paweł Stysz <stysz_at_kki.net.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 20:22:23 MET DST

Pablo napisał(a):
>A teraz problem ; zainstalowałem soft - wszystko poszło w miarę ok. odpalam
>TV i pokazuje mi się wszystko... ale po 5 sekundach działania [wizja jest
po
>prawna, fonii brak] wywiesza mi się cały system - tak ze trzeba resetowac
kompa.

Znam ten ból. Kilka dni temu również zainstalowałem sobie tuner. I od
tamtego czasu mój komputer nie odezwał się do mnie ani razu. Słychać jakieś
brzęczenie, ale tylko w Windowsie(głośniki i kartę mam sprawną). Poradzono
mi abym reinstalował system. Spróbuj, może pomoże, bo ja nie sprawdzałem. A
jeżeli chodzi o dźwięk, to zobacz, czy połączyłeś tuner z kartą muzyczną
(jeżeli u ciebie tak trzeba, bo u mnie tak). Powinieneś dostać taki kabelek,
który musisz podłączyć do wyjścia w tunerze (Audio out) i wejścia na karcie
(Audio in). U mnie pomogło.

Życzliwy