Re: TV TUNER + NOWY KOMP = SAME PROBLEMY !!!!

Autor: Pablo <pawel_at_gdansk.home.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:00:15 MET DST

> Znam ten ból. Kilka dni temu również zainstalowałem sobie tuner. I od
> tamtego czasu mój komputer nie odezwał się do mnie ani razu. Słychać
jakieś
> brzęczenie, ale tylko w Windowsie(głośniki i kartę mam sprawną). Poradzono
> mi abym reinstalował system. Spróbuj, może pomoże, bo ja nie sprawdzałem.
> jeżeli chodzi o dźwięk, to zobacz, czy połączyłeś tuner z kartą muzyczną
> (jeżeli u ciebie tak trzeba, bo u mnie tak). Powinieneś dostać taki
kabelek,
> który musisz podłączyć do wyjścia w tunerze (Audio out) i wejścia na
> [...]

tak - mam podlaczone prawidlowo.
nie wiem dalej czemu tuner wywala mi caly system

mysle ze to cos moze miec wspolengo z przerwaniami - zreszta tak mi
powiedzili w kslepie w ktorym to kupilem.....
powiedzieli zebym poprobowal do wszystkich innych slotow pci - sprobowalem w
kazdym [tzn irq : 11, 7, 5] - - i kupa. nic nie dalo.......

zapytam wiec inaczej :

jak zmienic w biosie irq przyporzadkowane do slotu pci ??????????????

bo w windzie 98 sie nie da....