Re: Lucky Star i Award

Autor: Marcin Marciniuk <mmarcin_at_astercity.net>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 16:59:09 MET DST

Pewnie ze jestem upierdliwy. Czlowiek sie uczy cale zycie. Swoja droga
to sam metoda prob i bledow oraz wielkiego ryzyka doszedlem do pewnych
ciekawych wniskow. Na strone Lucky Star twierdza, ze jedyna wersja BIOSu
ktory mi pasuje to o2-002.bin (bin oczywiscie dotyczy juz pliku). Jest
to ten sam, do ktorego dales mi linka oraz ktory sugeruje tabela na
pierwszym linku od Ciebie. Tymczasem na ich FTPie sa dwa nowsze:
o2-004.bin oraz 02-6.bin. Oba wlasnie do tej plyty i oba chodza.
Oczywiscie o2-6 jest nowszy i chodzi.
Tak czy inaczej wielkie thx za hlp i wytrwalosc. Swoja droga ciekawe
dlaczego na plycie i w manualu plyta jest oznaczona jako Socket 7 a na
ich stronie jako Super 7? Niedopatrzenie czy specjalnie zeby mnie
denerwowac? Osobiscie uwazam, Ze strona ASUSa pod wzgledem upgradeu
BIOSu jest i niebo lepsza i bardziej przejrzysta.

--
Marcin Marciniuk
 <<==--  Scottos --==>>