Re: Jak karta na TNT?

Autor: FIL <fil_at_scua.eu.org>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 01:34:44 MET DST

Czesc

>Na czym porownywales? 3DMark, Final Reality, Moze jakies 3D Studio lub
>LightWve, jakis tescik OpenGL?

3D Mark i F.R. sa IMHO malo miarodajne wiec sprawdzalem w Q2 i Q3test
1.07. Vanty zawsze mialy wtedy wyniki gorsze lub takie same (roznice
byly nie wielkie) ale nigdy lepsze. Moze po nadtakowaniu byly by ciut
szybsze ...

>24 lub 32 bity sa dla mnie wazne, w 16 bitach modele w openGL
>wygladaja fatalnie.

Dokladnie, choc nie w karzdej grze. Oczywiscie ladniejsze sa 32 bity
od 16, ale z wydajnoscia moze byc roznie.

>wlasnie dzisiaj kupilem taka sama plyte :-) zamiast smutnego LSa.

Ja jestem z Abita zadowolony :-) Moge na nim puscic mojego C300 @ 400
mhz (fsb 90 mhz)

>GLide

Pozdrawiam