Re: LG

Autor: Arth <art01_at_iname.com>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 01:37:44 MET DST

On Mon, 18 Oct 1999 12:47:28 +0200, "PhoeniX" <najbergg@kki.net.pl>
wrote:

>LG Flatron ?
A moze LG Flatron 795FT Plus?
Ale on nie jest taki nowy, dostepny w PL co najmniej od czerwca.
Przynajmniej ja go wtedy nabylem i to z odkurzaczem :-)))

Poza tym wrazenia mam bardzo dobre. Czuje sie jak bym pracowal
przy duzym notebooku. Obraz plaski, kolo jest kolem, kwadrat
kwadratem itd. Plamka 0.24 tez daje dobre efekty. Obraz jest ostry
i wyrazny. Nie ma zadnych poziomych paskow, ktore sa zauwazalne
przy kineskopach Trynitron. Spore mozliwosci regulacji w OSD
na takich fajnych polach dotykowych.
Dodatkowo USB hub 4x tez sie przydaje (klawiatura, myszka, zestaw
glosnikowy mam USB - a plyta glowna ma tylko dwa gniazda USB,
a huby takie drogie...)

--
Pozdrawiam
Artur