Co sadzicie?

Autor: Krzysztof Grad <kmg_at_strefa.com>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 21:15:54 MET DST

Dostałem zlecenie na złożenie kompa do grafiki. Głównie Photoshop i
PageMaker. Najważniejsza jest stabilność oraz wydajność. Całość ma kosztować
bez monitora ok. 6000 PLN

Oto co wybrałem:

P III 450 - 500 Mhz
Abit BE6
128 Mb DIMM-133 (Wiem że to mało - zleceniodawcy czekają na obniżkę)
Matrox Millenium G400 MAX
twardy IBM 9,1 Gb 7200 rpm 2Mb cache UDMA/66 (nie wiem jaki to dokładnie
model)

Wszystko oczywiście ładnie zapakowane w middle tower ATX.

Co myślicie??? Będzie hulać??? Zastanawiam się nad dyskiem, musi być przede
wszystkim szybki, szybki i wydajny. Pojemność 8-9 giga i nie chcemy narazie
skazi. Jakieś propozycje? Może Quantum??

Będę wdzięczy za komentarze.

--
Krzysztof Grad         http://www.strefa.com/kmg
kmg@strefa.com   UiN: 4720636   Czestochowa