Re: Co sadzicie?

Autor: Kris <kris_at_hardware.com.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 09:51:52 MET DST

Cześć,

> P III 450 - 500 Mhz

OK.

> Abit BE6

Wolałbym Asus'a (szczególnie do NT i P III). I to nie P3B-F ale stary,
sprawdzony P2B lub ewentulanie P2B-F.

> 128 Mb DIMM-133 (Wiem że to mało - zleceniodawcy czekają na obniżkę)

Za mało. I po co płacić za 133MHz? Do grafiki ważniejsza od twardziela jest
pamięć. Posiłkowanie się swap'em na nawet najszybszym twardzielu jest IMHO
smutnym pomysłem.

> Matrox Millenium G400 MAX

Czemu nie ... należy wtedy również przemyśleś opcję dwóch monitorów. Jeśli
ma być jeden monitor i do maksimum 1600x1200 to wystarczy 32MB SH OEM.

> twardy IBM 9,1 Gb 7200 rpm 2Mb cache UDMA/66 (nie wiem jaki to dokładnie
model)

Może się okazać za mały. Zależy też od rodzaju wykorzystania. Pamiętaj też,
że UDMA/66 niewiele daje za to 7200 obr na IBM jest IMHO faktycznie warte
ceny.

> Krzysztof Grad http://www.strefa.com/kmg

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."