TV Sat i komputer - pytanie chyba skomplikowane.

Autor: Bartosz Paciorek <paciorek_at_priv3.onet.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 18:32:24 MET DST

Słyszałem, że są jakieś karty do PC'ta służące do odbioru TV Sat. Planuje
założenie w domu CYFRY + lub Wizji, tunery satelitarne do ich odbioru mają
gniazda służące chyba do ich łączenia z komputerem, w tej chwili mam karte
telewizyjną w komputerze i w przyszłości także chciałbym oglądać przez
komputer TV Sat- do tunera satelitarnego byłby podłączony zwykły telewizor i
równocześnie komputer.
     Gdzie mógłym dowiedzieć się więcej na ten temat;
- jaki wybrać sprzęt,
- czy możliwe byłoby dekodowanie sygnału komputerem,
- ile to może kosztować.

--
Bartosz Paciorek
paciorek@poczta.onet.pl