Re: Abit BE6 i Asus P3B-F

Autor: Marcin Figiel <igi_at_box43.gnet.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 19:04:59 MET DST

> >Tez pytanie... pewnie, ze tak :))
>
> Cieszy mnie to :))

Zapewniem Cie, ze mnie cieszy bardziej :))

> Bez niczyjej pomocy? :))

Czyzbys dopominal sie o CPWDV ? :-P

> No ladnie - a ja go tak dlugo testowalem :))

Nie martw sie, jeszcze przyjdzie jego czas :)
Tylko, ze ostatnio cos wiatraczek przestaje mi sie krecic - wiec poczekam az
kupie nowy i zafunduje sobie paste silikonowa. No i oczywiscie ta
nieszczesna karte graficzna :)

> Raczej nie. Jaki masz monitor?

CTX 1569SE (15")
Pulpit ustawiony na 1024x768x24

> Chcesz tak dlugo czekac? :)) Ja w tym roku nie bede zmienial raczej
> karty :)

Jakbym mial TNT2 to tez bym nie zmienial :)

> Obys sie nie zawiodl na V4 :)

Jestem przepelniony nadzieja :)
Ale bez wzgledu na rezultat i tak dalej bede duchowo zwiazany z 3dfx'em - to
juz sie przerodzilo w prawdziwa przyjazn ;))

Pozdrawiam

iGi