Odp: SB Live! Value i Avermedia TV Capture - ask?

Autor: Milo <milo_ja_at_priv1.onet.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 21:48:40 MET DST

> A ja wiem o co chodzi , chodzi oto że Sound Blaster Live ! Value (ale pełny
> też) nie ma wejścia Line In ma tylko MIC a Aver i inne karty (TV czy dobrze
> zgadłem) mają stery pozwalające ma korzystanie z miksera Line In a nie MIC
,
> pogrzeb trochę w rejestrach i zamień te dwie pozycję (Line In = MIC) i p
> kłopocie potem zainstaluj Aver-a i będzie wpożo .
Tak sie sklada, ze mam Live! FULL, i MIC In i ... i Line In tez(osobny, a nie
wspolny z mikrofonem). Mozesz mi wyjasnic ten "fenomen" braku Line In?
Jak na razie, to jeszcze nie widzialem karty dziwekowej bez Line In. Taka
karta bylaby kaleka i nikt by takiego czegos nie kupil.

--
Milo
milo_ja@priv1.onet.pl