Odp: SB Live! Value i Avermedia TV Capture - ask?

Autor: Bogumił Czarzasty <czarzast_at_priv4.onet.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 14:03:31 MET DST

> Kiedys sie juz pytalem o ten problem. Nadal nie udalo mi sie go
> rozwiazac, byc moze ostatnio sie cos pojawilo w tej sprawie, wiec
> gdyby ktos mial jakies info to prosze o maila.
> A chodzi dokladnie o wpsolprace tych kart. Nie mam mozliwosci
> regulowania sily dzwieku w programie do Avera. Suwaczek sie nie
> pojawia. Instalowalem od nowa system, w pierwszej kolejnosci
> zainstalowalem sterowniki do Live'a /ktos tak sugerowal/ i nic.
> W obu systemach win98 i win95 to samo.
>
> Pozdrawiam
>
> --
> rsb965@friko6.onet.pl

A ja wiem o co chodzi , chodzi oto że Sound Blaster Live ! Value (ale pełny
też) nie ma wejścia Line In ma tylko MIC a Aver i inne karty (TV czy dobrze
zgadłem) mają stery pozwalające ma korzystanie z miksera Line In a nie MIC ,
pogrzeb trochę w rejestrach i zamień te dwie pozycję (Line In = MIC) i p
kłopocie potem zainstaluj Aver-a i będzie wpożo .