Odp: SB Live! Value i Avermedia TV Capture - ask?

Autor: Bogumił Czarzasty <czarzast_at_priv4.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 01:14:33 MET DST

Qrcze pomylilem sie chodzilo mi o Line Out (tego juz w Live! nie ma) sory za
pomylke .

A swoja droga jak podaczyc Hi-Fi chinch do Live! Value zeby sie ni
"pierdolci" za kazdym razem z wkladaniem Jack do wyjscia na glosniki i
spowrotem kiedy chce se pomieszac w Q2 (Q3 mi na Banshee nie odpala) z extra
power-em dzwieku .