Re: Jaka pasta silikonowa ?

Autor: S. Stankiewicz <slaweks_at_complex.com.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 04:24:19 MET DST

Przyznam się, że dawno nie poczytałem sobie tak porządnego opisu. Dowodzi to
temu, że niektórzy z grupowiczów na prawdę znają się na rzeczy. Swoją drogą
gdyby było więcej takich wypowiedzi to można by się jedynie oprzeć na takich
jak ta listach jako na zbiorze wiadomości.

Uważam, że mam prawo powiedzieć, co następuje:
Dziękuję w imieniu wszystkich tu obecnych, oby więcej