SB Live! Value i Avermedia TV Capture - ask?

Autor: rsb965 <rsb965_at_priv6.onet.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 13:03:36 MET DST

Witam,

Kiedys sie juz pytalem o ten problem. Nadal nie udalo mi sie go
rozwiazac, byc moze ostatnio sie cos pojawilo w tej sprawie, wiec
gdyby ktos mial jakies info to prosze o maila.
A chodzi dokladnie o wpsolprace tych kart. Nie mam mozliwosci
regulowania sily dzwieku w programie do Avera. Suwaczek sie nie
pojawia. Instalowalem od nowa system, w pierwszej kolejnosci
zainstalowalem sterowniki do Live'a /ktos tak sugerowal/ i nic.
W obu systemach win98 i win95 to samo.

Pozdrawiam

--
rsb965@friko6.onet.pl