Re: Zoltrix PHANTOM 56k

Autor: Lukanos <bows_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 12:48:52 MET DST

scorpio wrote:

> Czy ktos posiada moze ten modem i mogl by mi udzielic jakis informacji,
> rozwazam jego kupno, ale cena (78zl + VAT) wydaje mi sie troche podejrzana.

Stanowczo odradzam !!!!!

Miałem do/czynienia z dwoma takimi i żaden nie wytrzymał dłużej niż
miesiąc czy dwa. Padały z niewiadomego powodu (słyszałem że niektórzy
wymieniali je nawet po 4 razy). Ja jednak wytrzymałem dwa , i pozniej z
dopłatą 60 zł dostałem spirita.Zero problemów , transfer zawsze 33.6.
Oczywiscie spirit to Winmodem i wymaga dośc silnego procka /patrz moj
post powyżej/

--

    * Lukanos *
bows@poczta.onet.pl