Re: Odp: Zoltrix PHANTOM 56k

Autor: Lukanos <bows_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 12:45:22 MET DST

Krystian Kozanecki wrote:

> Poradzilbym ci Zoom'a bo to Zoom ale nie zrobie tego, bo znajomy ma
> podobnego i chodzi gorzej od Zoltrixa 33.6 ISA (siec w miescie i tak nie
> pozwala na wiecej).

Zoltrix 33,6 ISA to b.dobry modem ! Mam go już dwa lata i zero problemów
. Zawsze łączy się na max.
Co do kupna Spirita to zależy oczywiŚcie od rodzaju procka. U mnie w
miescie też nie wyciągnę więcej niż 33.6 wiec gdy niedawno mialem kupic
znajomemu modem wybrałem wlasnie zoltrix 33.6 ISA (kosztował 150
zł.).Ale za to masz modem , który pojdzie nie tylko pod W9x (choć
słyszałem że mają powstać stery dla Spirita pod linuxa ), i pracuje
niezależnie od posiadanego procesora.Także liczy się to jak się z
interneru korzysta (było to uż kiedyś omawiane).Bo co z tego że Spirit
połączy się z duża prędkością , jżeli otworzy się 5xIE + OE + ... to
transfer będzie znacząco zależał od procka w komputerze.

--

    * Lukanos *
bows@poczta.onet.pl