Odp: LAN - kłopoty z HUB'em

Autor: doktorek <kubek_at_promail.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 01:36:33 MET DST

Tez mam tego Handy Huba..
Jak mamy wtyczke , ktora jest wlozona w huba to wkladamy zapalke w te
wtyczke. Ja wiem , ze brzmi to idiotycznie ele ten hub wykazuje szczegolna
chec do poluzowania stykow. Trzeba tak wlozyc te zapalke aby ta wtyczka
jeszcze bardziej sie rozszezyla i przez to styk byl pewny. Prawdopodobnie
wyrobil sie ten plastikowy dzyngiel ktory zatrzaskuje wtyczke w hubie.

Mam nadzieje , ze to pomoze. Mnie pomoglo.