Monitor ADI GT56

Autor: Piotr Jastrzebski <piotrj_at_uw.lodz.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 09:45:26 MET DST

Czy ktoś może powiedzieć coś dobrego lub złego o tym modelu? Sprawa dość
pilna - dziś po południu muszę kupić jakąś dobrą 17, a mam z tym dużo
problemów: miałem już ViewSonica PT775 - oddałem bo miał nieusuwalną wadę
geometrii (mimo, że cała reszta była ok), teraz podchodziłem do Panasonica
PL70i (short length) - słaba zbieżność kolorów, rozmyty obraz w lewym górnym
rogu. Oczywiście wady pewnie tyczą się akurat tych egzemplarzy, które miałem
(nie)przyjemność testować, nie twierdzę np. że wszystkie PL70i są do chrzanu
(choć pewnie wszystkie nie mają regulacji zbieżności kolorów, co uważam za
spore niedociągnięcie w monitorze tej klasy). Moim zdaniem dużo łatwiej jest
się naciąć na jakiś wadliwy egzemplarz (w polskich sklepach przynajmniej)
kupując dobrą 17 niż przeciętną 17 czy 15.

W każdym razie, teraz postanowiłem spróbować ADI GT56 - czekam na
sprowadzenie tego i chciałem zapytać o opinie o tym monitorze.

Pozdrawiam
Piotrek J.