Re: Upgrade BIOSu na karcie graficznej

Autor: Piotr Kaminski <pkam_at_infocomp.torun.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 12:53:25 MET DST

> Masz karte AGP ? To wloz jakas grafike na pci, w biosie przestaw
ustawienie
> "Init Display First" na pci, zapamietaj, wloz swoja i zaprogramuj od nowa.
> Oczywiscie moze byc takze na odwrot - sflaszowala sie zle karta na pci..
> wlasnie tak kiedys odratowalem znajomemu Matroxa PCI :)

Miałem kiedyś kłopoty z FLASHem na i740. I taka metoda nie działała - tj.
wsadziłem 2 karty, system odpalał się na tej PCI ale FLASHowanie nie
pomogło. Choć z tego co się później dowiedziałem to kostka FLASHa się
uszkodziła na trwałe - pewnie dlatego nie poszło. Reasumując - opisany wyżej
sposób może by zadziałał, a może nie. Ale mądry post spłodziłem ;~|

Piotr