problem z czytaniem polskich znaków

Autor: Kłusek Andrzej <Andrzej.Klusek_at_aig-pte.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 11:01:48 MET DST

cześć,
czy ktoś z Was używa może Outlooka z pakietu MS Office i ma problemy z
odczytywaniem znaków? Chodzi mi konkretnie o to, że b. duża część wiadomości
przychodzi jako zalączniki i pojawia się w wiadości takie zdanie
(subskrybuje kilka list dyskudyjnych na newsgate.gliwice):
"Ta wiadomość wykorzystuje nie obsługiwany zestaw znaków. Aby zobaczyć jej
oryginalną zawartość, otwórz załączoną wiadomość. Jeśli tekst nie zostanie
prawidłowo wyświetlony, zapisz załącznik na dysku, a następnie otwórz go w
edytorze obsługującym oryginalny zestaw znaków."

Z tego co przejrzałem w opcjach, to przy odczytywaniu da się jedynie ustawić
zestaw znaków albo na Srodkowoeuropejski albo na Cyrylicę, nie ma zaś
możliwości ustawienia na ISO tak jak np. w Outlooku Express'ie. Czy może
jest na to jakaś rada albo jakiś patch żeby wszystkie wiadomości były
odczytywane bez załączników, nawet jeśli będą błędnie wyświetlane przez
program pocztowy?

pozdrawiam
A.K.

--