Re: Internet

Autor: Andrzej Nowinski <nwa_at_mofnet.gov.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 11:06:47 MET DST

> Mieszkam w Krakowie i dostęp do Internetu mam poprzez modem i oczywiście
> tepsę i dlatego mam pytanie: Kiedy będzie możliwy dostęp poprzez kablówkę
> (słyszałem że w Warszawie jest już coś takiego) i ile będzie to kosztować.
> Chyba że ktoś zna inny pomysł typu sieci ISDN itp.

Owszem, w warszawie telewizja kablowa Aster City instaluje internet przez
"kablowke". Sama instalacja kosztuje kilkaset zl, pozniej miesiecznie cos
okolo 80 zl. W dodatku trzeba w budynku znalezc kilka osob chetnych do
instalacji (cos okolo 5ciu osob...) bo indywidualnie nie da rady.
 Brzmi pieknie, prawda? Tylko ze w samym Aster City nie mozna sie doprosic o
instalacje powiewaz aby inet dzialal musza byc polozone tzw: "kable zwrotne"
co nie jest czestym przypadkiem w przypadku tej firmy. Niemniej wiem ze u
czesci ludzi takie cos dziala. Mam nadzieje ze kiedys dotrze i do mnie...
niestety mam p******* PTK ;((((

--
Andrzej Daniel Nowinski
  nwa@mofnet.gov.pl