Re: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Radfor <radfor_at_kki.net.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 23:23:41 MET DST

> I co może A1200 będzie szybsza ?

popatrz na program Scala 200 na a1200

> Chyba nigdy Amigi nie miałeś :-)

mialem a1200 i 486dx100 w jednym czasie

> Ja miałem A600 i wydajność w grach miało to na poziomie 286.
> U kumpla na A1200 było może z 15% szybciej niż na A600 a to

Jak pamietam bez fastu a1200 byla szybsza od a600 conajmniej 20%. Nie
dziwie sie ze jestes zawiedziony bo A600 byla malo udanym modelem.
Wolalbym miec A500.

> i tak za mało aby konkurować z 486-66 a co dopiero 100Mhz.
> Najlepszym dowodem jest DOOM na PC i GLOOM (chyba tak to się zwało)
> na Amige. Domm chodzi cacy juz na 486-66 a Gloom choć wyglšda gorzej
> od stareńkiego Dooma to jška się nawet na A1200.

Typowy syndrom Doom-a. Daj inny przyklad
Jak pierwszy raz po przesiadce z a1200 na pc 486dx100 zobaczylem winde 3.1
to ogarnelo mnie przerazenie co to za badziewie. Nawet a600 mial lepszy
GUI. Programy graficzne pod 3.1 byle tak prostackie i prymitywne.
Jak byl program na Amige i cienko chodzil to programisci ulepszali kod
dotad dokad nie chodzil w miare sprawnie a na Pc dopisuja tylko dodatkowe
ilosci RAM-u i MHz na ktorym by to jakos to chodzilo.