Re: Bitware FAX i polskie czcionki

Autor: Henry(k) <henrico_at_priv6.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 12:16:36 MET DST

Paweł Dymkowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik Henry(k) <henrico@friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:3801bc9a@news.vogel.pl...

>Numerek z Flags dziala na 100% jesli jest prawidlowo wykonany. Zmiana softu
>Ci nie pomoze bo moze byc to samo. Nie wiem ktore programy faksujace
uzywaja
>UNICODE ale z Bitware mozna z Worda faksowac bez problemu a program jest
>dobry. Jako ciekawostka: niekiedy przy wgraniu programu dziala sam tzn wpis
>Flags pojawia sie sam...
>Pawel

No to już działa na 99%. Flags rzeczywiście był wpisany (bo nie pamiętam,
abym go wpisywał po ostatniej instalacji) a mimo to zarówno na podglądzie
strony przed wysłaniem jak i po wysłaniu są kwadraty.
Gdzieś (chyba Chip 12/97) czytałem o przemapowaniu czcionek, które dają
takie problemy, ale chyba nie w tym rzecz.
Najgorsze jest to, że to działało przed reinstalacją z takimi samymi
parametrami
w rejestrze, a teraz nie.

Może polecisz mi jakąś dobrą alternatywę dla Bitware Fax?

Pozdrowionka.
Henry(k) < henrico@friko6.onet.pl >