Odp: Bitware FAX i polskie czcionki

Autor: Paweł Dymkowski <dymkowski_at_hot.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 07:24:55 MET DST

Użytkownik Henry(k) <henrico@friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3801bc9a@news.vogel.pl...
> Może jest ktoś, co mi pomoże.
> Tekst napisany pod Wordem97 nie ma polskich literek
> przy drukowaniu na Bitware FAX (takie oprogramowanie
> dołączane do Zoltriksów). Na HP690 jest OK.
>
> Numerek z Flags=8192 nie działa.
Numerek z Flags dziala na 100% jesli jest prawidlowo wykonany. Zmiana softu
Ci nie pomoze bo moze byc to samo. Nie wiem ktore programy faksujace uzywaja
UNICODE ale z Bitware mozna z Worda faksowac bez problemu a program jest
dobry. Jako ciekawostka: niekiedy przy wgraniu programu dziala sam tzn wpis
Flags pojawia sie sam...
Pawel