Odp: DVD i okropny dzwiek - wina marnej karty graficznej?

Autor: Nightmare <za29170_at_capella.ae.poznan.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 12:21:15 MET DST

>Celeron@400, A-Trend6320M, 64MB, ATI Rage Pro 2xAGP, SB-AWE-64,
>DVD Samsung 6x, odtwarzacz = Power DVD 2.0
>.. i wszystkie filmy chodzą u mnie całkiem przyjemnie.

>U ciebie może to być Virge.
No wlasnie - w tym sensie: jako ze karta nie ma wspomagania dla dvd, w
dodatku jest dosyc cienka w 2D, mozliwe ze proc jest za bardzo zajety by
dobrze obsluzyc dzwiek. Sproboj zmienic na cinemastera - jezeli tez bedzie
slabo - chyba bedziesz musial raczej kupic nowa grafike. Zmiana na SB
Live(lub inna na pci) tez moglaby byc jakims wyjsciem, chociaz o SB AWE
wcale nie mozna jeszcze mowic jako o starej/syfiastej karcie (swoja droga
mozna tak powiedziec o virge'u ;-)))) )
Nightmare