Re: Internet Mail & News zglupial

Autor: Jarek P. <j_23_at_priv1.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 11:56:42 MET DST

Marcin Frankowski <ab@anti.spam.com> napisał(a) w artykule
<01bf1534$2a87f8a0$688260cb@myob>...

> 1. Sposób najprostszy, choć mało skuteczny: zaznaczyć w trybie off-line
> wszystkie wiadomości w grupie, na której są kłopoty, jako nieprzeczytane,
po

Robilem, nie pomaga.

> 2. Sposób taki sobie: zamknąć IMN, otworzyć plik sub, na którym występuje
[...]
> 3. Sposób najlepszy, choć najdroższy (jeżeli nie masz łącza stałego):
> zamknąć IMN, skasować całkowicie plik nazwa_serwera.sub, otworzyć
ponownie

Sprawdze, dzieki

> W przyszłości unikać zawieszania się komputera, jak okno news IMN jest
> otwarte - program zapisuje zmianyu do pliku sub dopiero przy zamykaniu i
> nieprawidłowe zakończenie pracy tak się potrafi skończyć.

Wlasnie chyba to bedzie przyczyna, bo czesto mi sie zdarza, ze jak zaznacze
hurtem iles wiadomosci do sciagniecia i w tej kupie trafi sie jakas
wiadomosc skasowana z serwera, IMN natychmiast sie wywala (DrWatson, te
sprawy)

--
Jarek P.
j_23@friko.onet.pl