Re: Internet Mail & News zglupial

Autor: Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 14:49:35 MET DST

Cześć,

Jarek P. <j_23@friko.onet.pl> wrote in article
<01bf1561$27ba1220$0364a8ac@zywiec>...
> Marcin Frankowski <ab@anti.spam.com> napisał(a) w artykule
> <01bf1534$2a87f8a0$688260cb@myob>...

> Wlasnie chyba to bedzie przyczyna, bo czesto mi sie zdarza, ze jak
zaznacze
> hurtem iles wiadomosci do sciagniecia i w tej kupie trafi sie jakas
> wiadomosc skasowana z serwera, IMN natychmiast sie wywala (DrWatson, te
> sprawy)

Też to znam :-( wtedy mi pomaga próba ponownego uruchomienia IMN (skrótem do
News z menu start), wtedy Norton Crashguard nagle wyskakuje, że złapał błąd
i proponuje naprawę, po czym program się odmraża i działa dalej. Najbardziej
szkodliwy jest twardy reset (albo wyłączenie zasilania) jak komputer się
zawiesi na sztywno, a IMN był w tym czasie otwarty, drugi w kolejności jest
3 króli, również jak IMN był w tym casie otwarty - należy po prostu raczej
unikać używania jednocześnie IMN i programu, który powoduje zwiechy :-(

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf -at-